امیر رضاامیر رضا، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره

ღ پسر کوچولوی مامان و بابا ღ

سلام گلم ...

1390/5/30 17:43
نویسنده : مامانی
604 بازدید
اشتراک گذاری

مامان فدای قد و بالات :)

مامانی برات یه وبلاگ درست کردم که حرف های دلم رو برات توش بزارم که وقتی بزرگ شدی بخونی و از شون لذت ببری عزیز دلم ...

امروز دقیقا شما 92 روزته قربونت برم ...

الان خونه مادر جونیم ... عید سال90  ... یه حموم داغ کردی و الان هم حسابی خوابی ...

 

مامانی الان حسابی با ما حرف می زنی ، کلی من و بابایی رو به ذوق میاری .....

        

    دوســـــــــــــــــــــــــــت

                    داریـــــــــــــــــــــــــــــم

                                                     گلــــــــــــــــــــــم            

             

                                                           

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سارا
8 فروردین 90 19:46
سلام خسته نباشید یه سوال داشتم شما عکساتون رو تو چه سایتی آپلود میکنید؟؟
مامان امیررضا
22 فروردین 90 18:26
زنده باشه گل پسرتون مثا نوزادی های پسر من تپلی هاماشاءالله اگه دوست داشتین همدیگه رو لینک کنیم
گوگوری مگوری
27 اردیبهشت 91 18:37
گوگوری مگوری فداش بشم چقدر خوشگله این رو دوستم میگه