امیر رضاامیر رضا، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

ღ پسر کوچولوی مامان و بابا ღ

5 ماه و 2 روز ...

1390/5/16 10:22
نویسنده : مامانی
554 بازدید
اشتراک گذاری

                     

سلام مامانی :)

پسر خوشگلم ، ناز دونه مامان روزی هزار بار خدا رو شکر میکنم که شمارو به من و بابایی داده ...از اینکه پسر گلی مثل تو دارم خیلی خوشحالم گل پسرم هر روز داری بزرگتر میشی و خودت بیشتر تو دل مامانی جا می کنی . کار های جدید انجام میدی و حسابی ما رو سر ذوق میاری مثل غلت زدن پشت سر هم ، مکیدن شصت پات ، گاز گرفتن نوک می می مامانی ، خوردن با حرص دندونگیرت و جیغ جیغ کردنات ، لالایی خوندنات موقع خوابیدنت و هزاران کار دیگه که یکی از دیگری با مزه تر مامانی فدات شه پسر گلم امروز شما 5 ماه و 2 روزته ، مامانی واست کم کم غذا درست میکنه شما هم می خوری و کیف می کنی ...فعلا فرنی با شیر خودم برات درست می کنم خیلی دوست داری . راستی ختنه هم شدی خدا رو شکر به خیر و خوشی گذشت و حالا مرد شدی ...

     

                           

    

                         خیلی

                             دوســـــــــــــــــــــــــــــــت دارِِِِِِِِِِِِِِِیِِِِِِِِِِِِِِِِـــــــــــــــــــــم

                                                                             من و بابا جون

            

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)